Feltárul az ezerarcú Balaton - Hotel Yacht Club***

Hotel tesztek élménybeszámolók, értékelés

Címlap / Hotel tesztelés

Nehéz kihívás elé állítottuk a siófoki Hotel Yacht Clubot: télen indultunk tesztelni a Balaton parti szállodát.

align=left Kihívás elé állítottuk a siófoki Hotel Yacht Clubot: télen teszteltük a Balaton parti szállodát, amely tökéletesen bebizonyította, hogy nem csak a forró évszakban érezhetjük jól magunkat a magyar tenger partján.

Péntek este későn érkeztünk, a vacsoraidő már elmúlt. A személyzet szívélyesen fogadott minket, felkísértek a szobánkba, egy negyed óra múlva már a szobapincér kopogtatott az ajtón a vacsoránkkal. Később felnyitottunk egy palack bort is, és az ablakon keresztül gyönyörködtünk a tó éjszakai látványában.

align=left A szállodát 2007 tavaszán újították fel, mind a tervező, mind a kivitelező csapat igényes munkát végzett. A szobák, az étterem és a recepció barátságos színekkel és elegáns berendezéssel várják a vendégeket. A szálloda mellé épült egy fürdőház is, amelyben 25 méteres úszómedence, jacuzzi és szaunák kaptak helyet. Különleges élmény a fürdőházban pancsolni, hiszen karnyújtásnyira tőlünk ott a Balaton és a vitorláskikötő, ahonnan a hajók árbocainak kellemes csilingelését hallani.

Másnap reggel arra ébredtünk, hogy óriási pelyhekben esik a hó. Szombaton több mint 10 centiméter esett Siófokon. Ami még az éjszakai Balaton látványát is felül múlja, az a hóesésbe burkolódzott Balaton. Ezzel a festői hátérrel fogyasztottuk el reggelinket a szálloda éttermében, ahonnan az üvegfalakon keresztül gyönyörködhettünk a hóesésben. A reggeli ízletes volt, a svédasztalon megtaláltunk mindent, ami egy jó büféreggelihez szükséges. Praktikus megoldás, hogy a narancsléhez nagy, három decis poharat kap az ember, így nem kell percenként szaladni a gyümölcsléhez, ha szomjasak vagyunk.

align=left Reggeli után nagyot sétáltunk Siófokon, bent a városban és a Balaton partján is, megtaláltuk a balatoni idillhez hozzátartozó halászcsárdát is, ahol megebédeltünk.

Délután felfedeztük a wellness részleget, ahol a szauna mellett hidromasszázs és pezsgőfürdő is helyet kaptak. A kiadós fürdőzés után megvacsoráztunk a szálloda éttermében, és eltettük magunkat másnapra.

Jól éreztük magunkat a Yacht Clubban, hiszen nagyszerű környezetet nyújt egy csodás kikapcsolódáshoz. Kedves, barátságos személyzetével és különleges hangulatával igazán elnyerte tetszésemet, remélem lesz még alkalmam élvezni a szolgáltatásait.